Ideeën opdoen?

Een actie kan van alles zijn. Denk aan een fietstocht waarbij je jezelf laat sponsoren. Familie en vrienden willen over het algemeen wel een bijdrage geven voor jouw inspanningen. Ben je niet zo heel sportief? Geen probleem! Je kunt ook iets bakken of knutselen wat je vervolgens weer kunt verkopen. Warme oliebollen, vrolijke kerstkaarten of een romantisch valentijnsgedicht. Je kunt het zo gek niet bedenken! Als je bijvoorbeeld iets doet op een braderie waarbij mensen in contant geld doneren/betalen, kan je daarvoor het sponsorformulier gebruiken wat je kan downloaden op je actiepagina als je bent ingelogd.

In competitie met je teamleden!
Wanneer je een actie met je team start heb je op de website een teampagina en hebben alle teamleden een eigen persoonlijke pagina. Zo kun je bijhouden welk teamlid voor de meeste inkomsten zorgt. Dit maakt het lekker competitief en je kunt er eventueel een leuke beloning aan koppelen voor de persoon die het meeste geld weet op te halen.

Kun je wel wat inspiratie gebruiken voor een leuke actie? Bekijk dan eens de acties die al op deze website zijn aangemaakt.